Vill du beställa en design?





  1. Jag designar endast till blogg.se och webblogg.se
  2. Var så tydlig som möjligt med din beställning
  3. Du ska kunna betala för din design när den är klar
  4. Du får inte designen förrän jag fått in pengarna på mitt konto
  5. Återköp gäller ej, du kan inte få pengarna tillbaka om du ångrar dig
  6. När du läst igenom detta så kan vi sätta igång




Skicka ett mejl till mig med följande innehåll: ([email protected])

  1. Hur mycket kan du tänka dig att betala? (Minst 150:-)
  2. Vilka fäger vill du ha i designen?
  3. Vill du ha någon speciell form på designen?
  4. Vad vill du ha med i headern? Bild, text, speciella penslar? Skicka med bilder.
  5. Vill du ha en footer? Ska den se ut på något speciellt sätt?
  6. Tillägg? (Bloglovin-knapp, info osv.)
  7. Övrigt (flikar i headern, 2 menyer, rundade hörn osv.)
  8. När vill du att den ska vara klar?
  9. Din bloggadress
  10. Inloggningsuppgifter




  1. När du skickat din beställning så skickar jag mina kontouppgifter till dig så att du kan betala in 50% av hela summan. (eller hela summan, det väljer du själv.)
  2. Jag visar dig en testdesign och ändrar tills du är nöjd, sedan sätter du in resterande av summan på mitt konto.
  3. När jag har fått in alla pengarna på mitt konto så hjälper jag dig att sätta in designen eller skickar koderna.

Enkelt va?

Det tar för mig nästan en hel dag att kladda ihop en design, ibland ännu längre tid.
Ha detta i baktanke.

Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Vad kostar det om man bara vill ha en header då? =)

2009-10-29/ 23:16:31
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: fokipojken

kostar det pengar :( ? hur mkt?

2009-10-31/ 18:42:53
URL: http://fokipojken.blogg.se/
Postat av: Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Hej. jag skulle vilja beställa en design hos dig. Om jag skulle skicka in TYDLIGA önskningar idag tror du att designen kan vara klar tills på söndagskväll?

2009-11-12/ 14:29:49
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback